MivarGroup

Dagelijks houden tienduizenden professionals in de mobiliteitsbranche zich bezig met het faciliteren van vervoer, onderhoud en reparatie.

Mivar is ontstaan uit een eenvoudige observatie: de behoefte van de consument verandert en met hen zal de branche veranderen. Bedrijven zullen transparanter moeten zijn naar hun klanten, efficiënter moeten werken en kennis is belangrijker dan ooit. Daarnaast is de klantbeleving steeds belangrijker aan het worden. U heeft informatie nodig om uw bedrijf te sturen, applicaties om uw processen te ondersteunen en kennis om u verder te helpen. Het is eigenlijk niet moeilijk – ten minste, het zou niet moeilijk hoeven zijn. Deze visie heeft eind jaren negentig geholpen bij het ontstaan van Mivar: het eerste en enige bedrijf dat informatie, kennis en applicaties samenvoegt tot een logisch geheel.

Of u een autobedrijf, een onderdelendistributeur, een leasemaatschappij, een franchiseorganisatie of een onderwijsinstelling bent; onze producten sluiten aan bij uw werkwijze. Manage uw bedrijf met onze software, train uw medewerkers middels onze workshops en diverse andere trainingen, bel onze servicedesk met al uw vragen of gebruik onze uitgebreide technische informatie voor al uw onderhoud- en reparatiewerkzaamheden. Onze producten zijn flexibel en in te passen in uw bedrijfsproces.

We zijn bovendien constant bezig om onze producten en diensten uit te breiden en verder te optimaliseren. Naast uw waardevolle input spreken we ook veel bedrijven in heel Europa en zelfs ver daarbuiten en gebruiken de input om onze producten gebruikersvriendelijker en innovatiever te maken.

Achter de schermen werken we hard om het inpassen van onze producten in uw bedrijf zo eenvoudig mogelijk te maken. Mivar bestaat uit bijna 40 denkers en doeners. Ons hele team heeft een passie voor het ontwikkelen van producten die u écht vooruit helpen.

Medior
MivarGroup Andelst
MivarGroup ontwikkelt producten en diensten voor de mobiliteitsbranche met als doel onze klanten effectiever en efficiënter te laten werken. Als uitbreiding van onze servicedesk zijn wij op zoek naar een servicedeskmedewerker die samen met zijn collega’s zorgt voor een lach op het gezicht van onze klanten. In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten die vragen hebben over onze applicaties: je neemt meldingen aan en kunt goed prioriteiten stellen. Daar waar mogelijk bied je direct een oplossing of escaleer je de melding naar een collega. Ook zorg jij ervoor dat de juiste servicedeskrapportages worden gegenereerd voor het management. Wie ben jij Voor een succesvolle invulling van deze functie beschik je over een flexibele en klantgerichte instelling en ben je te typeren als een pragmatisch en resultaatgericht persoon. Je kunt hoofd- van bijzaken scheiden en je bent zelfstandig, stressbestendig en secuur. Met jouw enthousiasme en kennis ondersteun je onze klanten optimaal. Taken   Aannemen, registreren, prioriteren en vastleggen van verstoringen in onze applicaties. Oplossen of doorzetten van verstoringen in onze applicaties. Informatie verstrekken en adviseren over oplossingen. Monitoren van de verwerking van verstoringen (procedures/ doorlooptijden). Verzorgen van instructie/ voorlichting. Bijhouden van werkinstructies/ handboeken. Uitvoeren van autorisatiewerkzaamheden (useradministratie, -profiles, configuratiebeheer, etc.). Zorgdragen voor het correctief en adaptief onderhoud aan onze applicaties. Zelfstandig oppakken van eenvoudige ICT-infrastructuurproblemen. Escaleren van ICT-infrastructuurproblemen naar de betreffende oplosgroep.
nov 08, 2018